just farhad majidi

just farhad majidi

dar footballe emrooz har kas az taassob harf bezanad hame be oo mikhandan...ama man hazeram hameye donia behem bekhandan vali havadaranam ashk narizan...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 141393
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 674
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


صدایاب

اینم یه پست غیرفوتبالی برای عوض شدن فضا@@

 


نظرات شما عزیزان:

الیسا
ساعت21:52---29 دی 1391
راستی احسان ازدواج کرده بود فکر کنم جدا شده ..چون خودم مصاحبه تیو ی شو دیدم که گفت انتخاب مادرم بود و این حرفها
پاسخ:جدی؟من نشنیده بودم...


sheyda
ساعت17:16---18 دی 1391
منظورم احسان.....



پاسخ:انقدراستقبال بالابودمیگفتین زودتربذارم خب@@


شادي
ساعت13:24---18 دی 1391
مرسي.عكسا عالي بودن};-



ميشه عكس از نكو هم بزاري


پاسخ:پاسخ:چشم عزیزم عکس نکو هم به روی چشم!!!


ياسمين
ساعت19:20---17 دی 1391
من هم تا پارسال عاشششششق على ضيا بودم ولى بسسسسسسسسسس كه هر شبكه ميزدم على ضيا بود الان به شدت بدم مياد ازش و اينكه خييييلى تيكه ميندازه . البتهةعلى ضيا هم محترمه و هوادار زيااااااااااد داره ولى من نميدونم چرا اينقدر لجم گرفته ازش . ببخشششششششششيد پانيذ جون
پاسخ:امامن عاششششششششششششششق جسارت/صدا/قیافه/ازهمه مهم ترانرژیشم!!!!


نیلو
ساعت18:24---17 دی 1391
وااااااااااااااااااااااااییییی ییییییییییییییییییییییی احسااااااااااااااااااااااااااا ااااااان عزیییییییییییییییییییییییز دلمممممممممممممممممممممممممممم مم قرببببببببببببببونش برررررررررررمممممممممممممممممم ممممم پانیذ مرسییییییییییییییی
پاسخ:خواهش میکنم بابااگه میدونستم انقدرشادمیشی زودترمیذاشتم!!!!


سمیرا
ساعت12:45---17 دی 1391
پانیذجون احسان ازدواج کرده؟!
پاسخ:تااونجائی که من اطلاع دارم نه....چطورکلک؟


ياسمين
ساعت14:16---16 دی 1391
مررررررررررررررسى عزيزم عكسات عالى بود دسستت درد نكنه . من احسان على خانى و مهدى يراحى خييييلى دوس دارم
پاسخ:خواهش میکنم!!!!!امامن علی ضیاروبیشترازاحسان وفرزادوبیشترازمهدی یراحی دوس دارم!!!!


فاطره عاشق فرهاد
ساعت14:05---16 دی 1391
ملسي جيگر...اپت مث خودت قشنگ بود....
پاسخ:خواهش میکنم عزیزدلم!!!!!


sheyda
ساعت13:24---16 دی 1391
چقدر ناز خندیده............
پاسخ:کی عزیزم؟


sheyda
ساعت13:19---16 دی 1391
ای جووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووونم؛فوق العاده اپ زیییییباییییی بود....البته من دیده بودمپاسخ:خواهش میکنم عزیزم!!!!

سیده طاهره
ساعت7:35---16 دی 1391
خیلی سپاسگذارم فضاخیلی عوض شد

فرهادتادوسه هفته بازی نمیکنه

عکسات عالی بودن هردوشون باحالن هم احسان هم فرزاد
پاسخ:ممنون عزیزم!!!میدونم میخواد اماده باشه....بازم مرسی که نظرگذاشتی////


aryan
ساعت20:55---15 دی 1391
وبت عالیه
امیدوارم همینجور که من به تو سر زدم و نظر دادم توهم به من سر بزنی و به من نظر بدی
راستی آپ شدی خبرم کن
منتظرتما


aryan
ساعت20:55---15 دی 1391
وبت عالیه
امیدوارم همینجور که من به تو سر زدم و نظر دادم توهم به من سر بزنی و به من نظر بدی
راستی آپ شدی خبرم کن
منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: paniz تاريخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خیلی ساده وبی مقدمه چینی...خوش اومدین!!امیدوارم باراول واخری نباشه که به این وبلاگ سرمیزنین!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to tiamabi1355.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com